nu stiam unde sa-l pun si m-am gandit ca aici la educatie libera e cel mai bine
prea des educatia s-a confundat cu asimilarea de notiuni si punct cand educatie ar trebui sa insemne o crestere sanatoasa + asimilarea notiunilor
iar eu cea mai buna scoala o vad pe cea in care copilul e liber sa se exprime prin muzita, drama, arta
si iaca ce aveti voi la Cluj, Oradea, Bucuresti, Bacau, etc
http://www.impreuna.arts.ro/index.php?limba=1&lb=1
fain!
Producerea unei melodii, cantatul este o comunicare a propriilor vibratii interioare, respectiv a modului in care evenimentele din jurul nostru, amintirile, starile afective reverbereaza la nivelul organismului. Modul in care un copil bate spontan la toba, furnizeaza informatii cu privire la relatia dintre instantele Eului- vorbind din perspectiva tranzactionala: cata libertate are "copilul spontan", cat de mult intervine "parintele critic" etc. Putem observa prin cateva minute de cantat spontan la un instrument de percutie temperamentul, spontaneitatea, ritmul, forta psihica, ostilitatea reprimata sau manifestata, gradul de autocontrol, gradul de conformism, capacitatea de coordonare a miscarilor, anxietatea. Toate aceste particularitati ma indruma in munca mea de apropiere empatica fata de copil. Raspunsul meu va contine caracteristicile reverberatiilor clientului, dar si rezonanta pe care acestea le-au produs in mine. Ii comunic astfel ca l-am inteles, ca sunt atenta la el, la modul lui de a fi, ca accept acest mod de a fi. Ii ofer cale libera intr-un spatiu de siguranta spre a comunica noile rezonante nascute in interiorul sau.